How to mod Mon école des Lettres 1.4 unlimited apk for pc



Mon école des Lettres.apk 1.4
Name: Mon école des Lettres.apk
ID: com.diapasonapps.livrappecolesdeslettres
Version: 1.4
Size: 122 Mb



Mon école des Lettres Screenshots

How to install Mon école des Lettres patch 1.4 apk for bluestacks
How to download Mon école des Lettres 1.4 unlimited apk for bluestacks
How to install Mon école des Lettres 1.4 mod apk for pc

How to install Mon école des Lettres apk for android

- For Android 4.0 or higher:
Please to Settings, look down to Security, and select Unknown sources. Choosing this choice will enable to install apps download from the internet.
- For devices running on lower Android 4.0:
Please go to Settings - open the Applications option, and select Unknown sources, click OK on the popup alert.

Mon école des Lettres Description

L'application interactive compagnon du livre "Mon école des Lettres" Formulette : Une app pour découvrir l'alphabet et la lecture, avec des comptines et des jeux d'écriture - enfants de 2 à 6 ans / école maternelle
Une app musicale et interactive dont les stars sont les 26 lettres de l'alphabet !
Pour chaque lettre :
- une comptine illustrée à écouter
- des exercices d'écriture pour écrire les lettres en capitale et en cursive, ainsi que la majuscule
- un mot à reconstituer

What's new in Mon école des Lettres 1.4


Mon école des Lettres | 9 Reviewers | | Rating: 1.8

Download Mon école des Lettres 1.4 unlimited APK



Search terms:
How to get Mon école des Lettres 1.4 apk for android
How to use Mon école des Lettres mod apk
How to mod Mon école des Lettres 1.4 apk
How to get Mon école des Lettres unlimited apk

Previous
Next Post »